joi, 11 noiembrie 2010

3 Chenes


Mihaela, proprietara blogului http://thingsbyms.blogspot.com a organizat un giveaway ce a avut drept cadou o crema hidratanta 3 Chenes ce promitea stergerea ridurilor, confort si stralucire datorita ingredientilor prezenti: canepa , susan , jojoba ( efect antiage ) , KOLLAREN® ( fermitate / reinnoire celulara ) , siliciu ( antiradicali liberi / restructurant ) , nalba , anason ( hidratare )
So, am primit crema 3 Chenes si am testat-o.
Ce mi-a placut in prima faza la crema a fost amablajul care este unul foarte elegant, dar cum amabalajul nu ar tb sa conteze atat de mult am trecut la continut. Mirosul este unul discret, lucru pe care il apreciez la cremele de fata, iar textura spumoasa. Partea unde cred ca si-a facut excelent treaba este partea de hidratare...tenul meu ramane hidratat pe durata intregii zile si se impaca foarte bine pe post de baza de machiaj. Din pacate, la capitolul riduri nu ma simt in masura sa scriu nimic pentru ca momentan nu am riduri vizibile si care sa simta o ameliorare dupa folosirea cremei. Dar, per total imi place crema foarte mult si o sa revin cu noi informatii dupa un timp mai indelungat de folosire.



Niciun comentariu: